V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s ope Řízení výroby a nákupu - Gustav Tomek, Věra Vávrová od authora Gustav Tomek, Věra Vávrová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Gustav Tomek, Věra Vávrová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
384 |
Rok vydání |
2007 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |