ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii. Mozaiku " Reklama. vážně!? - Anonym,Jan Werich,Jiří Suchý,Josef Barchánek, Lidová,Jiří Šlitr,Jiří Voskovec,Jan F. Fischer,Olga Fischerová,Joaquin Prieto,Miroslav Horníček,Jiřina Fikejzová, Autor neznámý,Karel Krautgartner,Jaromír Čermák,Jiří Melíšek od authora Anonym,Jan Werich,Jiří Suchý,Josef Barchánek, Lidová,Jiří Šlitr,Jiří Voskovec,Jan F. Fischer,Olga Fischerová,Joaquin Prieto,Miroslav Horníček,Jiřina Fikejzová, Autor neznámý,Karel Krautgartner,Jaromír Čermák,Jiří Melíšek a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Anonym,Jan Werich,Jiří Suchý,Josef Barchánek, Lidová,Jiří Šlitr,Jiří Voskovec,Jan F. Fischer,Olga Fischerová,Joaquin Prieto,Miroslav Horníček,Jiřina Fikejzová, Autor neznámý,Karel Krautgartner,Jaromír Čermák,Jiří Melíšek |
Jazyk |
český |
Počet stran |
1:13 |
Rok vydání |
2018 |
Nakladatelství |
Supraphon |