ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama,což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii. Mozaiku "hlasitého vyc Reklama. vážně!? 3 - Různí,Josef Skupa, Neznámý, Autor neznámý,Josef Barchánek,Miroslav Zikán,Jan Werich,Miroslav Horníček,Jaroslav Navrátil od authora Různí,Josef Skupa, Neznámý, Autor neznámý,Josef Barchánek,Miroslav Zikán,Jan Werich,Miroslav Horníček,Jaroslav Navrátil a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Rů,zní,Josef Skupa, Neznámý, Autor neznámý,Josef Barchánek,Miroslav Zikán,Jan Werich,Miroslav Horníček,Jaroslav Navrátil |
Jazyk |
český, anglický |
Počet stran |
1:16 |
Rok vydání |
2019 |
Nakladatelství |
Supraphon |