Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami. Dozví se v něm: - proč a jak realizovat marketingový výzkum - které formy komunikace jsou efektivní a které již méně Reklama - Roman Kobiela od authora Roman Kobiela a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Roman Kobiela |
Jazyk |
český |
Počet stran |
176 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Press |