Publikace je určena: # pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích, kde vzniká reklamní poselství a umělecké ztvárnění reklamy, vede skupinové pohovory a „pretestingové“ akce se zákazníky a nakonec i finálně připravuje a plánuje průběh celé kampaně # marketingovým manažerům, které zasvětí do procesu vytváření reklamy, protože i na jejich informacích a aktivitě záleží, nakolik přesně se reklama trefí do tužeb a po Reklama - Jon Steel od authora Jon Steel a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Jon Steel |
Jazyk |
český |
Počet stran |
264 |
Rok vydání |
2003 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Press |