Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační manag Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda od authora Václav Svoboda a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Václav Svoboda |
Jazyk |
český |
Počet stran |
240 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |