Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek od authora Jozef Ftorek a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jozef Ftorek |
Jazyk |
český |
Počet stran |
215 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |