Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, no Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol od authora Jitka Vysekalová a kol a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Jitka Vysekalová a kol. |
Jazyk |
český |
Počet stran |
328 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |