Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu - základní dovednosti - jak řídit marketingový tým - vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám - služební cesta - osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích - spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) - vztah ředitele firmy a marketingu, PR - administrativa a korespondence - vztah firmy k zákazníkům Praktický marketing - Monika Pavlíčková od authora Monika Pavlíčková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Monika Pavlíčková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
197 |
Rok vydání |
2004 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |