Logo Logo
POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kol.
POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kol.
Krátky popis Designový produkt POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kol. od výrobce Grada u nás najdete levně od 243 Kč
Obvyklá cena
  • 243
Výrobce/Značka
Grada
EAN 9788024763453
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazn POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kol. od authora Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kol. a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
Jazyk český
Počet stran 224
Rok vydání 2009
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Grada
Další produkty od výrobce Grada
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy