První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazn POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kol. od authora Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kol. a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
224 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |