Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátk Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič od authora Pavel Marinič a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Pavel Marinič |
Jazyk |
český |
Počet stran |
240 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |