Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového v Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová od authora Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
304 |
Rok vydání |
2011 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |