Logo Logo
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová od výrobce Grada u nás najdete téměř zadarmo od 339 Kč
Obvyklá cena
  • 339
Výrobce/Značka
Grada
EAN 9788024772998
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového v Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová od authora Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
Jazyk český
Počet stran 304
Rok vydání 2011
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Grada
Další produkty od výrobce Grada
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy