Může být atraktivita chápána jako investiční strategie? Zvyšuje krása šance na vzestupnou sociální mobilitu a má větší vliv na úspěch než klíčové kompetence? Autoři publikace odpovídají na řadu otázek, jimž se zatím naše sociologie a ekonomie vyhýbaly, ačkoli světová ekonomie i sociologie roli krásy a atraktivity v úspěchu, práci i životě věnují čím dál větší pozornost. Publikace vychází z rozsáhlého výzkumu a věnuje se souvislostem mezi atraktivitou, vzděláním, profilem osobnosti, sebevědomím, povoláním a příjmy. Moc krásy - Petr Matějů, Dana Hamplová, Petr Hampl, Marek Loužek, Simona Weidnerová, Petra Anýžová, Michael L. Smith od authora Petr Matějů, Dana Hamplová, Petr Hampl, Marek Loužek, Simona Weidnerová, Petra Anýžová, Michael L. Smith a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Petr Matějů,, Dana Hamplová, Petr Hampl, Marek Loužek, Simona Weidnerová, Petra Anýžová, Michael L. Smith |
Jazyk |
český |
Počet stran |
276 |
Rok vydání |
2017 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Karolinum |