Struktura a obsah publikace Mikroekonomie − středně pokročilý kurz jsou koncipovány tak, aby podaly ucelený obraz a odpovědi na nejrůznější otázky, které mohou vzejít jak z reálných situací na trhu, tak z již předchozího studia základního kurzu mikroekonomie. Kniha se zabývá analýzou spotřebitelského chování, procesem formování tržní poptávky a chováním spotřebitele při tržních změnách, kterými jsou zpravidla změny relativních cen, disponibilního důchodu nebo změny preferencí v důsledku jiných vlivů (reklama, móda, změna kvality zboží apod. ). Následně se věnuje nabídkové straně trhu fin Mikroekonomie - Petr Musil od authora Petr Musil a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Petr Musil |
Jazyk |
český |
Počet stran |
304 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Aleš Čeněk |