Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického pů Mezinárodní podnikání - Lucie Meixnerová od authora Lucie Meixnerová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Lucie Meixnerová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
224 |
Rok vydání |
2017 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |