Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu Fundované kompendium p Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander od authora Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander |
Jazyk |
český |
Počet stran |
360 |
Rok vydání |
2007 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Press |