Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignoru Mediální komunikace pro management - Vojtěch Bednář od authora Vojtěch Bednář a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Vojtěch Bednář |
Jazyk |
český |
Počet stran |
160 |
Rok vydání |
2011 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |