Logo Logo
Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát
Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát
Krátky popis Diskontní produkt Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát od výrobce Metropolitan University Prague u nás najdete téměř zadarmo od 175 Kč.
Obvyklá cena
  • 175
Výrobce/Značka
Metropolitan University Prague
EAN 9788074761799
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát od authora Martin Charvát a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Martin Charvát
Jazyk český
Počet stran 180
Rok vydání 2020
Žánr beletrie
Typ filmy
Nakladatelství Metropolitan University Prague
Další produkty od výrobce Metropolitan University Prague
Další produkty v kategorii Knihy