Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát od authora Martin Charvát a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Martin Charvát |
Jazyk |
český |
Počet stran |
180 |
Rok vydání |
2020 |
Žánr |
beletrie |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Metropolitan University Prague |