Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations. Je zde představeno nejen prostředí českých novinářů, ale také práce tiskových mluvčí, PR pracovníků firem a komunikačních agentur. Tím nejdůležitějším pak jistě bude popis nástrojů vhodných pro komunikaci s novináři, kdy a jak je používat a na příkladech z praxe bude vys Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová od authora Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
136 |
Rok vydání |
2004 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |