Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald´s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace. McDonald´s - tak trochu jiná kultura? - Markéta Pravdová od authora Markéta Pravdová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Markéta Pravdová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
246 |
Rok vydání |
2006 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Karolinum |