Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost Mimo jiné vám poradí: •jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl, •kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a ja Marketingový průzkum - Miroslav Foret od authora Miroslav Foret a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Miroslav Foret |
Jazyk |
český |
Počet stran |
120 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
BIZBOOKS |