„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek. “ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to přináší výsledky. Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová od authora Magdalena Čevelová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Magdalena Čevelová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
84 |
Rok vydání |
2017 |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Lukáš Vik |