Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, Marketingové myšlení - Peter Matisko od authora Peter Matisko a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Peter Matisko |
Jazyk |
český |
Počet stran |
342 |
Rok vydání |
2020 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Peter Matisko |