Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné Marketing - Základy marketingu - Marek Moudrý od authora Marek Moudrý a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marek Moudrý |
Jazyk |
český |
Počet stran |
160 |
Rok vydání |
2018 |
Žánr |
naučná |
Nakladatelství |
Computer Media |