Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu. Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace. Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu. Vysokou odbornou úroveň publikace zaru Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost - Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík od authora Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík |
Jazyk |
český |
Počet stran |
272 |
Rok vydání |
2016 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Eduko |