Logo Logo
Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer
Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer
Krátky popis Exkluzívní produkt Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer od výrobce Computer Press u nás najdete nejlevněji od 427 Kč
Obvyklá cena
  • 427
Výrobce/Značka
Computer Press
EAN 9788025116173
Hodnocení
(Celkem 27 hodnocení )
Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají. Kniha je určena: * marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky * sociologům, pro které je unikátn Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer od authora Jochen Kalka, Florian Allgayer a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Jochen Kalka, Florian Allgayer
Jazyk český
Počet stran 270
Rok vydání 2007
Žánr naučná
Nakladatelství Computer Press
Další produkty od výrobce Computer Press
Další produkty v kategorii Knihy