Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají. Kniha je určena: * marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky * sociologům, pro které je unikátn Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer od authora Jochen Kalka, Florian Allgayer a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jochen Kalka, Florian Allgayer |
Jazyk |
český |
Počet stran |
270 |
Rok vydání |
2007 |
Žánr |
naučná |
Nakladatelství |
Computer Press |