V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, d Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová od authora Marcela Zamazalová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marcela Zamazalová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
232 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |