Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH:Spojte své jméno s názvem firmyStanovte si cílovou skupinuNastavte si jasnou strategii marketinguVytvořte si komunikační mixKomunikujte vždy jeden produktBudujte svou značkuNezanedbávejte Marketing menších a středních firem - Vladimír John od authora Vladimír John a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Vladimír John |
Jazyk |
český |
Počet stran |
0:38 |
Rok vydání |
2016 |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Meriglobe Advisory House |