Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží uk Marketing management - Václav Stříteský a kolektív od authora Václav Stříteský a kolektív a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Václav Stříteský a kolektív |
Jazyk |
český |
Počet stran |
584 |
Rok vydání |
2023 |
Nakladatelství |
C. H. Beck |