Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová od authora Radka Johnová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Radka Johnová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
288 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |