Logo Logo
Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka
Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka od výrobce BIZBOOKS u nás najdete po slevě od 151 Kč
Obvyklá cena
  • 151
Výrobce/Značka
BIZBOOKS
EAN 9788026500544
Hodnocení
(Celkem 27 hodnocení )
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení! Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka od authora Jaroslav Tručka a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Jaroslav Tručka
Jazyk český
Počet stran 216
Rok vydání 2012
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství BIZBOOKS
Další produkty od výrobce BIZBOOKS
Další produkty v kategorii Knihy