Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení! Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka od authora Jaroslav Tručka a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jaroslav Tručka |
Jazyk |
český |
Počet stran |
216 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
BIZBOOKS |