Logo Logo
Marketing for Tourism - Pearson
Marketing for Tourism - Pearson
Krátky popis Designový produkt Marketing for Tourism - Pearson od výrobce Pearson u nás najdete výhodně od 1275 Kč
Obvyklá cena
  • 1275
Výrobce/Značka
Pearson
EAN 9780273682295
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
The fourth edition of Marketing for Tourism provides an introduction to the general theory of marketing and its application in the various sectors of the travel and tourism industry. A number of in-depth case studies complement a strong pedagogical structure throughout the book, including learning objectives, illustrations and examples, and end-of-chapter questions and issues for discussion. Clearly laid out and accessibly written, the book is ideal for students taking modules on marketing for tourism within undergraduate degrees in Tourism, Marketing and Business Studies. It is also suitabl Marketing for Tourism - Pearson od authora a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Jazyk anglický
Počet stran 510
Rok vydání 2004
Typ filmy
Nakladatelství Pearson
Další produkty od výrobce Pearson
Další produkty v kategorii Knihy