Logo Logo
Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik
Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik
Krátky popis Zlevněný produkt Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik od výrobce Pearson u nás najdete po slevě od 1975 Kč.
Obvyklá cena
  • 1975
Výrobce/Značka
Pearson
EAN 9781292294865
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value — creating it and capturing it — drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Thr Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik od authora Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik
Jazyk anglický
Počet stran 680
Rok vydání 2019
Typ filmy
Nakladatelství Pearson
Další produkty od výrobce Pearson
Další produkty v kategorii Knihy