Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner od authora Ladislav Kesner a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Ladislav Kesner |
Jazyk |
český |
Počet stran |
304 |
Rok vydání |
2005 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |