Publikace Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni se věnuje velmi aktuálním tématům a je logicky rozdělena do čtyř základních částí. První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu, a to nejen na národní a regionální úrovni, ale i na úrovni mezinárodní. Vhodně je tato část publikace doplněna i o problematiku lázeňského cestovního ruchu, který je velmi významnou součástí cestovního ruchu České republiky. Druhá část Marketing a management v cestovním ruchu, měření vlivů cestovního ruchu v destinaci obs Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni - Lucie Paulovčáková od authora Lucie Paulovčáková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Lucie Paulovčáková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
236 |
Rok vydání |
2015 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Nakladatelství |
UJAK Praha |