Jednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že chce-li firma uspět na vysoce konkurenčním a navíc nepřehledném mezinárodním trhu, nestačí jen mít dobrý nápad a produkt, ale je třeba cílovým trhům dobře rozumět a chápat faktory, které ovlivňují trh i globální ekonomiku. Před vstupem do mezinárodního prostředí a zejména na neevropské – méně známé – trhy musí firma provést řadu analýz, které jí umožní efektivní a správné rozhodování o strategii mezinárodního marketingu a vyhodnocení ri Manuál exportéra - Šárka Waisová od authora Šárka Waisová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Šárka Waisová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
168 |
Rok vydání |
2015 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Aleš Čeněk |