Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při využívání znalostí v zájmu dalšího rozvoje organizace a inovací jejího chování v reakci na vývoj vztahů s okolím. Jednotlivé kapitoly přinášejí informace o základních principech managementu znalostí, jeho vlivu na tvorbu inovací a metodologii zpracování inovačních projektů jako podkladu pro zvyšování podnikatelské výkonnosti. Dále je v nich věnována pozornost hlavním perspektivám realizace inovační strategie – hospodaření, Management transferu znalostí - Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kolektív od authora Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kolektív a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kolektív |
Jazyk |
český |
Počet stran |
336 |
Rok vydání |
2015 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Professional Publishing |