Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B. I. B. S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publ Korporátní strategie. Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský od authora Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský |
Jazyk |
český |
Počet stran |
224 |
Rok vydání |
2016 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |