Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí: - jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout - jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách - jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka - jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků - jak Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett od authora Ken Burnett a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Ken Burnett |
Jazyk |
český |
Počet stran |
396 |
Rok vydání |
2002 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Press |