Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze dají vydělat a kde lze budovat vztah se zákazníky. V knize vám pomůžu dostat se do té druhé skupiny. Ať už přemýšlíte o tom, že zákaznickou péči chcete zlepšit, anebo vybudovat úplně od nuly, budu vaším průvodcem. Vůbec nezáleží na velikosti vaší firmy. Nerozhoduje, jestli je to maličký e-shop, ve kterém pracujete sami, nebo máte zákaznické centrum Jak na skvělou zákaznickou péči - Mário Roženský od authora Mário Roženský a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Mário Roženský |
Jazyk |
český |
Počet stran |
220 |
Rok vydání |
2021 |
Žánr |
naučná |
Nakladatelství |
Roženský |