Věřte v úspěch a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních prac Intuitivní marketing pro 21 století - Miloš Toman od authora Miloš Toman a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Miloš Toman |
Jazyk |
český |
Počet stran |
168 |
Rok vydání |
2016 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Management Press |