První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký j Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš od authora Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš |
Jazyk |
český |
Počet stran |
192 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |