Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali body navíc. Proč je ale postava příšery ve hrách tak důležitá a jak počítačové hry formovaly koncepty monstrozity v naší kultuře? Ve snaze odpovědět na tyto otázky zkoumá kniha Hráč vs. příšery uplynulé půlstoletí příšer ve hrách od draků z prvních stolních her na hrdiny a pixelových mimozemšťanů ze Space Invaders až po zdeformované mutanty z The Last of Us či bizarní bestie Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch od authora Jaroslav Švelch a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jaroslav Švelch |
Jazyk |
český |
Počet stran |
192 |
Rok vydání |
2024 |
Nakladatelství |
Akropolis |