Logo Logo
Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch
Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch
Krátky popis Zlevněný produkt Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch od výrobce Akropolis u nás najdete levně od 240 Kč.
Obvyklá cena
  • 240
  • 313 Kč
  • 11 %
Výrobce/Značka
Akropolis
EAN 9788074704925
Hodnocení
(Celkem 27 hodnocení )
Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali body navíc. Proč je ale postava příšery ve hrách tak důležitá a jak počítačové hry formovaly koncepty monstrozity v naší kultuře? Ve snaze odpovědět na tyto otázky zkoumá kniha Hráč vs. příšery uplynulé půlstoletí příšer ve hrách od draků z prvních stolních her na hrdiny a pixelových mimozemšťanů ze Space Invaders až po zdeformované mutanty z The Last of Us či bizarní bestie Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách - Jaroslav Švelch od authora Jaroslav Švelch a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Jaroslav Švelch
Jazyk český
Počet stran 192
Rok vydání 2024
Nakladatelství Akropolis
Další produkty od výrobce Akropolis
Další produkty v kategorii Knihy