Cílem publikace je chování spotřebitele. Struktura výkladu se odvíjí od archetypu trojúhelníku. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 3 úrovní: makroekonomické, rodinné, a individuální. Všechny tří polohy mají na jeho chování zásadní vliv, i když jsou subjektivně vnímány s různou intenzitou. Na makro úrovni jsou tvořeny klíčové rozměry celkové úrovně spotřeby, projevují se na ní dynamika vývoje spotřeby a vliv základních determinant ekonomiky, technického vývoje užitných vlastností produktů, a potřeb podmíněných soužitím s přírodou. Vývoj je definován jednak trendy, jejich variabilito Homo spotřebitel - Vladimír Bárta od authora Vladimír Bárta a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Vladimír Bárta |
Jazyk |
český |
Počet stran |
320 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Nakladatelství |
Oeconomica |