Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže. Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře Franchising - Jiří Ctibor, Iva Horáčková od authora Jiří Ctibor, Iva Horáčková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jiří Ctibor, Iva Horáčková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
210 |
Rok vydání |
2017 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Wolters Kluwer ČR |