CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR repo Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová od authora Klára Kašparová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Klára Kašparová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
135 |
Rok vydání |
2015 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Nakladatelství |
Muni Press |