Logo Logo
Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Krátky popis Ve slevě produkt Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová od výrobce Muni Press u nás najdete v akcii od 212 Kč.
Obvyklá cena
  • 212
Výrobce/Značka
Muni Press
EAN 9788021080461
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR repo Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová od authora Klára Kašparová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Klára Kašparová
Jazyk český
Počet stran 135
Rok vydání 2015
Žánr zjednodušená četba
Nakladatelství Muni Press
Další produkty od výrobce Muni Press
Další produkty v kategorii Učebnice