Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí Event marketing - Petr Šindler od authora Petr Šindler a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Petr Šindler |
Jazyk |
český |
Počet stran |
236 |
Rok vydání |
2003 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |