Tato kniha se zabývá postavením spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální době. Konkrétně popisuje, co vše spotřebitelovo postavení ovlivňuje a jestli je toto postavení adekvátní distribuci pojištění v digitálním světě. Pandemie transformaci do digitálního prostředí nenastartovala, ale pouze urychlila. Jednotlivé pojišťovny se snažily přes digitální prostředí prodávat již před ní. A to se ne vždy povedlo úplně „čistě“. V minulosti tato pochybení samozřejmě byla spojena i s běžným „face to face“ prodejním procesem. Jelikož v minulosti byla největší pochybení spojena s investičním Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální - Tomáš Ryza od authora Tomáš Ryza a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Tomáš Ryza |
Jazyk |
český |
Počet stran |
95 |
Rok vydání |
2023 |
Nakladatelství |
Wolters Kluwer ČR |