Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence a inspirovat a motivovat je k tomu, aby metody a postupy Competitive Intelligence nejen dále studovali, ale především využívali. Publikace ukazuje, jak systematickou realizací tzv. "zpravodajského cyklu" může být dosaženo hlavního cíle Competitive Intelligence, tj. z Competitive Intelligence - Zdeněk Molnár od authora Zdeněk Molnár a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Zdeněk Molnár |
Jazyk |
český |
Počet stran |
264 |
Rok vydání |
2013 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Oeconomica |