Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad b Brand New - Wally Olins od authora Wally Olins a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Wally Olins |
Jazyk |
český |
Počet stran |
200 |
Rok vydání |
2016 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Slovart CZ |